4.9.2022

SRA-peruskurssi

Nurmijärven Reserviläiset ry ja Nurmijärven Reserviupseerikerho ry järjestävät Sovelletun Reserviläisammunnan peruskurssin. Teoriaosuus pidetään kahdessa osassa ti 7.9. ja to 9.9. klo 18-22 Rajamäellä.

Ilmoittautuminen sähköpostitse sra@impivaara.net

Lisätietoja: www.impivaara.net

Ohjeita kurssille osallistuvalle:

1) Kurssille on ilmoittauduttava lisäksi Maanpuolustusrekisterin kautta. Jos et ole vielä ilmoittautunut, ilmoittauduthan tämän linkin kautta (Impivaara SRA-ampujakurssi 2022-3, kurssinro. 3083):

2) Kurssilaisille on perustettu ryhmä pikaviestintäsovellus Signaliin. Ryhmässä sovitaan käytännön osuuden / ampumakokeen suorituksesta. Päästäkseen ryhmään on luonnollisesti asennettava kyseinen sovellus puhelimeen. Aloitamme ryhmäkutsujen lähettelyn jo hyvissä ajoin ennen kurssia, eli kannattaa asentaa tuo sovelluskin hyvissä ajoin.

3) Kurssimaksu 75,00 euroa suoritetaan ennen ensimmäistä teoriatuntia NuRes/NRUK yhteiselle ns. Kivirikko-tilille. Viestikenttään SRA ja oma nimi.

Kivirikko-tili:
LAMMIN SP
FI66 4260 0010 2815 06
ITELFIHH

4) Teoriaosuus järjestetään kahdessa osassa, ensimmäinen osuus torstaina 22.9. Toinen osuus teoriasta torstaina 29.9. Molempina päivinä aloitetaan kello 18:00 ja lopetetaan viimeistään kello 22:00. Osoite Keskustie 2 B, Nurmijärvi (Nurmijärven kunnanvirasto, valtuustosali).

5) Molempina teoriapäivinä tauolla on mahdollista ostaa pientä purtavaa ja samalla tukea läheisen koulun 7. luokan luokkaretkirahastoa.

6) Aseenkäsittely-/ampumakoe järjestetään 1.10. Lopen ampumaradalla osoitteessa Nummenrannantie 769, Loppi. Ampumarata on varattu välille 09:00-18:00. Sovitaan teoriatunneilla ja Signal-ryhmässä suoritusten porrastuksesta.

7) Omat näkö- ja kuulonsuojaukset oltava, samoin tukeva vyö helpottaa varusteiden kiinnitystä vyölle. Omia aseita saa käyttää, ampumakoe suoritetaan pistoolilla, jonka kaliiperi on vähintään 9 mm. Mikäli käytät omaa asetta, tarvitset lisäksi vyökotelon ja lipaskotelot ja mielellään kolme lipasta. Patruunoita on mahdollista ostaa paikan päältä käteisellä tai MobilePayllä hintaan 15 € / 50 kpl.